Sammanfattning av 3-6 februari (min helg i sthlm)

Hej på er mina små kycklingar!!

Som ni vet var jag ju i stockholm i helgen och till er information så hade jag det super bra!!
Åkte ner på torsdag kväll, var död när jag kom dit, emn kunde ändå inte sova för jag trodde Moa skulle hoppa på mig och våldta mig eller nått.. usch hemst!! Men jag kom upp på morgonen inför min intervju och allt gick som planerat... TILLS jag satt på tunnelbanan och fick PANIK!! Jag hade glömt alla arbetsintyg hemma hos Moa!! fuckfuckfuckfuckfuck gick igenom mitt huvud då.. Ringde till Moa..
- MOA jag har glömt alla papper hemma, goshhhhh!!!!
Neeeeeeej!! men ring Malin fort som fan, hon har nog inte gått än!!!
Det hela sluta i att Malin fortfarande var hemma, tog med sig alla papper och vi möttes upp vid slussen (tack Malin du är en ängel <3) och där hade jag suttit och väntat i 20 min (kändes som 20 timmar!!).. Hitta henne och hoppa in i tunnelbanevagnen hon kom med och tackade i all hast..

Nu vart jag riktigt stressad, klockan var 08.30 och jag skulle vara där prick och man vet aldrig med bussar och spårvagn mot djurgården, fett sega ibland.. Och inte nog med det så ska det komma en mörkhyad kille (som fö går SFI) och börja fråga ut mig.. Jag visa inget intresse alls och tyckte bara han var jävligt jobbig som gjorde mig ännu mer stressad.. Där sluta det med att jag neka han mitt nummer för jag "hade pojkvän" och jag kunde inte vara kompis med han.. Helvete vad svårt det var att bli av med honom!!!
Sen väl på intervjun var jag fett nervös under hela GRUPPintervjun, harar att snacka inför folk.. Ändå var jag den som prata och utmärkte mig mest (good job sarah).. Sen var det en enskilld intervju där dom ville prata lite enskillt med en och det gick sjukt bra.. Jag impade på dom med min egenritade darin, hahah man skulle ha med sig en bild på en kändis och det missa jag när jag åkte hemifrån så jag måla av en bild på daatorn!! "Har du målat denna själv!?"
- Ja det har jag (behöver ju inte säga att jag målade av från datorn, det är ju mina sträck som min farbror sa :p)
"Vad fint du målar!!"
-Hehe tack!!
Okej för att vara helt ärlig så var jag fett stolt över mina fina teckningar.. hon såg till och med vem det var ;)

Lördag
Idag drog vi till gymmet, Moa, Malin och jag.. självklart kolla jag på, min träningsvärk var inte okej!!
Sen på kvällen drog vi till Linn och förfesta lite, jag fixa in oss på listan till Laroy. Joey hörde av sig och jag tvinga in honom till stan och jag tänkte ju inte på att skriva dem på listan eftersom jag redan då var lite rund om fötterna.. Men vi hade sjukt trevligt hos Linn!!

Sen drog vi ut och dom kunde inte bestämma sig vart dem ville gå och vi tappa bort varandra när jag skulle möta joey och hans kompis.. hahaha KAOZZZZZZZZZZZ jävlar vad segt det var, hahha sen fick moa ett idiotiskt samtal och både hon och linn blev irriterade och deras kväll var nu knasss.. Jag som ville ut stod ju på listan (juste först drog linn hem och sen moa men jag stanna med joey för hans buss skulle inte gå förrens vid 7.. kunde inte med att lämna han där när jag tvingat ut honom!!) men Joey stod ju inte på listan (juste han kompis har ju dragit hem också) så vi kom inte ut.. Så vi sket i det och gick mot gamla stan.. Inget öppet alls fett segt.. Så vi vandra där i kylan tills jag tvinga honom ringa en kompis som han kunde sova hos!!! Sen tog jag fel tunnelbana också.. tog förgivet att det var rätt följde bara efter joey, men kom på innan gullmarsplan att detta är fel!! så jag klev av där och drog hem jag med.

Imellan här har det hänt en massa saker men jag pallar inte skriva allt. Helvete sicken kväll alltså, galet!
Söndag var sjukt seeeg, ingen frulle eller nått, drar hem halv sex köper en cola.. dricker lite och somnar HELVETE vad gött jag sov.. vakna typ 10 min innan bytet i hallsberg (skönt) och sov nästan hela resan därifrån och hem (längesen jag sov så gött!!!) 

Så nu får det räcka och ni får vara nöjda.. det var en liten sammanfattning om min helg i stockholm.. hoppas ni njöt för det gjorde inte jag när jag skrev.. KRAMP!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0