Skrytbygge!

Hej och välkomna! och välkommen tillbaka du som varit här förut!
Idag kära dagbok ska jag inte göra så mycket, har blivit sjuk igen.. Dock ingen halsrörskatarr som för två veckor sen, nu är det en vanlig förkyldning som står på schemat. Vad kommer härnäst!? donno!
Ne men skämt å sido eller jag skoja ju inte men ni fattar! Ska gå ut och gå en promme med Carro sen, har ju varit lite slarvig, skulle ha ringt henne i måndags men det blev inte så.. Denna veckan har jag varit lat, meeeen ändå fått gjort lite nytta.. T.ex lämnat in papper till arb.förmedlingen så nu den 27:e får jag äntligen lite pengar.. Sen har jag sökt lite jobb och även fått en arb. intervju med Talk to people och ni som känner till företaget vet ju att de söljer mobiler.. Det ska inte jag göra utan jag ska sälja el.. höhö kul jul! och ja som vanligt har jag redan fått jobbet mentalt, inget skrytigt med det.. det var bara att han jag prata med ville verkligen att jag skulle komma..

"Du kommer väl på onsdag nu!?"
-Ja det gör jag!
"Är det säkert det? för det är ca 200 st som har sökt och vill ha jobbet" (haha bara säljare som säger så)
-Ja, jag lovar!

Och sen är det ju ett säljarjobb med, which is easy to get!! Problemet är väl att jag måste pendla.. pust!! ähh vi tar en dag i taget.. pallar jag inte så, fine! kicka mig (A) haha ne men jag får väl stå ut!! Jag och Moa har hittat en lägenhet i Hägersten över sommaren och ja vi kommer få den med (A) hahahah vilket jävla skrytbygge bloggen är idag.. Ska chilla lite så jag inte säger för mycket..
Puss och kläm på rumpan!


Kommentarer
rania

är du från egypten? Eller är det ett land du verkliegn tycker om? För ja är ju därifrån :D

2011-02-14 @ 10:39:55
annsoh

Nu kör jag igång DAGENS BLOGG, gå in och anmäl dig! :D

2011-02-14 @ 10:58:00
URL: http://annsoh.blogg.se/
*Sarah!*

Hej Rania!

Ne jag är inte från Egypten, jag bara älskar landet väldigt mycket ;) Vart i egypten är du ifrån!? =)

2011-02-14 @ 16:47:12
URL: http://sarahinarabic.blogg.se/
Rania

alltid kul o höra när någon säger att de älskar Egypten. Cairo är jag ifrån, =)

Det är verkligen ett underbart land, rekommenderar alla att åka ditt:)

2011-02-16 @ 19:56:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0