trakasserad av "mörkmörk"hyade!!

Vad är det med mig och blånegrer egentligen!? varför ska dom alltid komma och försöka bli "kompis" med mig för!? och varför måste dom ha mitt nummer!? fan säger jag att jag "har pojkvän" (troligt, hähä) varför ens slösa energi på att försöka få det ändå!? Det slår aldrig fel.. och det sjuka är att tex sthlm.. tror ni inte jag möter på samma neger två ggr eller!?!? joo så jag "måste" ge ut rätt nummer och bli trakasserad flera veckor efteråt!! Min vanliga tur!

och till er info.. nej, jag är inte rasist! jag gillar negrer, faktiskt.. Men när dom är så på som dom alltid är och knappt kan svenska så blir jag en aning .. låt oss säga "tveksam"!!

kösssssss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0