Thai-resumé -10

oufff, kan inte säga annat att det känns som en evighet sen jag skrev här sist, men det var det ju inte!! Fan det känns som om det var en evighet sen jag var i Thailand, och det var det ju inte heller.. har varit hemma i en vecka på måndag.. sjukt!
Det har i vilket fall varit sjukt bra där nere, även fast jag har sagt till vissa att det varit katastrof resa.. Men jag hade mina anledningar!
Jag har nu varit i Thailand 3 gånger och jag måste säga att det var fan 3:e gången gillt.. Nu (äntligen!?) tycker jag om landet.. det är fan så jag längtar tillbaka, så jag är glad att jag inte skippa denna resan som jag hade jävligt stor lust att göra eftersom alla andra thai resor för mig har varit deprimerande!! Jag skulle kunna hålla på och skriva här hela natten om hur förvånad jag är över att jag så drastiskt ändrat åsikter om landet.. Lika bra det kanske!!
Jag måste måste måste bara berätta om städerskan.. Skönaste thai-bruden jag någonsin stött på.. hon och hennes kollegor gick runt och städade alla bungalows, men vi undra vad det var dom fnittra åt hela tiden.. Så vi fråga vad dom hade i glasen.. "cola" jag: and....!? "only cola" och då säger en av de andra viskandes "vodkaaa" hahaha jävlar vad vi garva åt dem efter det..
Sen en dag efter de slutat så fråga vi dem om de ville ha lite "Sam Song" som är thai-whiskey.. och självklart ville dom ha det, så den ena städerskan drog till supermarket för att köpa cola och is.. Hon kommer tillbaka nästan sveper samsongen utan att blanda ut det med cola... Sköljer ned med cola och skiter sedan i isen.. hahaha Alltså, det går inte beskriva dessa kvinnor.. SJukt underbara alla tre!! Juste en av dem satt och shotta med oss på nyår med.. Det är också hon som har skönaste ansiktsuttrycken, älskar dom :P
Hehe så skön.. Hon ville att jag skulle stanna och bo hos henne och börja jobba i phuket.. dumt gjort att inte ta ett sådant erbjudande..
Nästa punkt då.. festen, vilken fest!? förstår inte vad ni menar... DRIVER.. helveteeee, om det är roligt att festa där!? eh jaa, det kan ni faktiskt ta och skriva upp.. Alla känner alla (förutom svensk-ställena som kan va lite stela) i princip.. Att jag vill dra dit med nått tjej gäng nån gång i mitt liv.. singeltjejer.. inget annat tolereras.. sen ska vi leva loppan i det fria oj oj oj vad nice!!  u give me reason to party, i'll probably spend all my money.. nanana the way u dance dance dance ... hey mr dj please do me a favour, turn it up a little bit ....
Haha jag är fan snart på party humör om jag ska fortsätta såhär.. Kan ju säga att vi bruka hänga mest på Grabbarna Grus som förfest ställe.. Sen drog vi antingen till Seduktion eller Famous.. Famous var jävligt frän klubb med pool och grejjer på taket och när man stog och dansa på våningen under så kunde man se upp i poolen.. Fräscht i övrigt också!!
@White Room m de vi träffa på HåkansBar
@Grabbarna Grus m. svenskar och australiensare
@Famous m. heta (dock lite gamla) Fransmän, tappa bort Robin och Timmy (ni ser poolen i bakgrunden)
Sen tyckte jag det var jävligt sjukt att jag träffa Nima (en gammal kollega på ceviell)
Så har missat sjukt mycket med jag pallar inte skriva mer nu.. så kyss på er!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0