Kom ingen nu brittmarie

Har ni tänkt på en sak.. Folk älskar att hata!! Nu tänker ni väl "nehe!? no shit, sherlock", men ja jag kom på detta idag. Folk hittar alltid nya saker att störa sig på och förvränger meningar till höger och vänster, allt för att det ska vinklas negativt. Alltså vad är grejen med det? Varför inte bara vara chill och skita i allt negativt? Allt för lite dålig stämning i vardagen eller vadå!? Förr var jag det som bråka med allt och alla .. Och varför tror ni? JO för att jag var sjukt osäker som person och trodde ändå ingen tyckte om mig.. Nu är allt annorlunda..


Ett - Jag har fått ett samvete som jag förr inte hade

Två - Jag orkar inte lägg min energi på att bråka

Tre - Orkar heller inte lägga energi på energitjuvar som vill skapa bråk

Fyra - Jag säger förlåt (Onödigt egentligen eftersom ingen i dagens läge förlåter en om man nu råkat göra något fel/"fel")

Nej och åter nej, jag är varken en ängel eller perfekt men man kan inte börja lipa för minsta lilla.. Helt jävla onödigt, särskillt nu när man börjar nå upp i en ålder där man borde vara mogen och bete sig som om man vore lika gammal som man faktiskt är.

är det nu jag ska lägga ut en bild på mig själv och skriva dit bildtexten "Don't hate me cuz u ain't me"!?!? Man undrar ju..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0