No worries, the faith will take u to the place where u belong

Fuck vad jag börjar bli gammal, helt sjukt egentligen vad fort tiden går när man kommer upp lite i åldern.. 21 långa (korta!?) år, helt sinnes!! Kan inte skylla på att man är ung längre om man gör något dumt, vilket skapar en aning panik.. Är det dags att vid 21 års ålder skaffa sig en livspartner!? För det finns verkligen inte på min världskarta i dagens läge. Trivs med hur jag lever nu, kan göra vad jag vill och när jag vill utan att någon sitter och gnäller på minsta lilla.. För jag kan tänka mig att det är så att ha förhållande.. Usch, nää väntar nog ett tag till skulle jag tro!!

Påtal om framtiden, jag arbetar ju min sista dag på grönan den 2 oktober.. Efter det då!? Jo jag tänkte att nu ska äntligen min jävla 6 månaders resa till egypten bli av, jobba där och bara ha det helt underbart. Ska ta upp några gammla kontakter och se om dom har något, om inte så får jag väl ta och söka på egen hand.. Kan ju inte vara svårare än i Sverige!!! Och skulle det vara så att jag inte har en lägenhet i början så har jag blivit lovad i alla fall tak över huvudet och det är väl det viktigaste. Jag har ju skrivit om den familljen förut, dom har ju en son på 14-15 år som jag umgåts med mycket och de bor ju i ett.. ja skjul typ.. Men tänk vilken jävla livserfarenhet, helt sjukt vad jag skulle förändras som person och det lär ju inte vara till det sämre.. Jag vet att dom tycker om mig väldigt mycket och har mig gärna där, men jag tror det skulle betyda så mycket mer för mig, att ha fått uppleva den hårda livsstilen under någon månad eller två!!

här ser ni bättre hur dom bor, bakom skynket ligger köket...


Kommentarer
Ronja

Nice sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-13 @ 03:24:22
URL: http://djurförsäkring.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0