Grattis bror till din student!!

Kanske dax (stavas det så eller stavas det dags!?!?!?) att gå och lägga sig snart, i skrivande stund är klockan 02.30.. Jag är ledig imorn så på den fronten är det ju lugnt.. Men man blir ju van vid att lägga sig sent, i alla fall om man som jag har råkat vara lite slarvig med att gå och lägga mig de senaste nätterna..

Min älskade bror tog studenten idag (läs igår) och jag ar inte där.. HUr hemsk är inte jag!?!?!? Jag vet det suger men jag kompensera det med en studentpresent i värdsklass (om det är någon från grönan som läser detta så kommer dom tro att jag är fett arbetsskadad.. det är jag med men ändå!!) nämligen en resa till sthlm och en heldag på grönan.. Hur bra liksom!?!? sjukt bra, sen får vi väl ta och festa till det lite när han kommer men eftersom han jobbar själv och tjänar mer än mig så får han fan pröjsa den utgången själv ;) Hoho




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0