Städare nästa!?

Sådär. då var rummet färdig städat och jävlar vilken skillnad, den var fan bra att jag tog bilder på hur det såg ut innan jag städa.. Men nu känns det inte som mitt rum eftersom jag har rensat ut en jävla massa plus gömt undan en hel del också.. Men men det känns bättre att vara här inne nu eftersom jag har dammallergi och det är jävligt jobbigt för mig att damma skiten eftersom det kliar i hela fejjan, men det måste ju göras!!

Här har ni lite efterbilder (förebilderna är två tre inlägg ner)




och för att påminna er om hur skrivbordet såg ut förut ..

Sen visste jag inte vart jag skulle göra av alla mina solglasögon så lösningen blev denhär..
coolt va!? jag vet.. är ganska cool av mig ;)


Såå nu var jag ju snäll att ni fick lite fina bilder också.. visst!! bra puss hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0