Vem är han orka, känner jag han!?

Jag måste till gbg och lämna mina grejjer till TTP, pallar inte men mitt jävla kort går ju ut på måndag.. Visst jag har inte hört något än, men jag vill inte tillbaka. Om allt ska va så jävla omständigt så kan jag fan va lika jävla omständig tillbaka.. Varför ska jag va dom till lags när dom inte är mig till lags och anklagar mig för en massa saker grundat på rykten.. Fan vilken jävla värld lever dom i eller!? Och särskillt på event, fuckat mycket skitsnack och dom som ändå varit i branschen länge, lär dom sig aldrig!? Spelar fan ingen roll om dom litar bättre på de som jobbat längre för jag är fan inte den som ljuger, vad tjänar jag på att ljuga!?!?! INte ett jävla piss.. men hade dom andra lirarna fått provis för varje gång dom ljög eller förvrängt sanningen så skulle dom fan va miljonärer nu.. Och det är en sak som är så jävla sann!!! Skiter i om dom läser detta för man måste la för helvete lära sig nån gång!? Respekt.. det är något idioterna inte har..

OM man säger "Aa men säg inte detta till chefen för jag skulle gärna vilja säga det själv!" (eftersom det är min ensak och ingen annans)

Ne då går man väl fan inte och säger det eller!? idioti.. spelar roll om jag jobbat kortare tid än alla andra, lite respekt kan man väl visa!? nee då går man och säger en massa andra saker som jag har sagt FAST idioten förvränger allt jag sagt så det blir helt fel och i en enda röra..

Men det värsta är ju när jag skulle förklara hur det egentligen låg till.. Ja då "bortförklarar" jag mig!?!?!?! VA? driver du med mig eller!?!?!?!?!

Ne fan.. det är dags att dra där ifrån, lika bra som jag brukar säga ;)
Nu ska ajg sluta vara en sån bitter fitta men livet är inte alltid en dans på rosor och det vet ni lika bra som jag annars är ni fan sjukt tröka!!!!

jag och världens bästa dodi på studentbalen, awww


Kommentarer
Dodi

DODDY <3

2011-03-18 @ 12:52:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0