asdtrfyggmfgktrgfd

Förstår mig inte på människor som gör allt för att förstöra för en annan, när det är de själva som mår så jävla dåligt.. Varför ska det behöva gå ut över någon annan!?

Har haft en jätte härlig dag idag med sol, bara ben, promenader, gått på stan med älskade Moa, fikat med Moa och Malin, Pratat med underbara Sofia och dagen bara rann iväg.. Och efter en sådan här dag, ni vet man känner sig så bra inombords och man har spenderat tid med människor man tycker om och så kommer helvändningen.......!

Då idioter anklagar dig för massa saker som inte är sanna och bara matar på med negativitet.. Är det så konstigt då att en bra dag tillslut blev en dag man mår illa över.. Jag tror inte ni förstår vad jag menar här men poängen är i alla fall att en idiot precis förstört min dag och jag kan inte säga att jag hatar honom för det.. men jag kan fortfarande ogilla det och jag vet att han kommer läsa detta.. Så snälla GÖR OM, GÖR RÄTT!!!

Jag är verkligen inte ute efter dina pengar, hade jag varit det så hade jag inte varit jag.. jag är inte någon girig typ, du kan fråga vem som helst av mina kompisar som faktiskt KÄNNER mig.. Du känner inte mig.. Du tror att du gör det men det gör du inte.. Du ser bara utsidan, jag har faktiskt en insida också och den är fan vackrare än vad du tror.. Det enda du ser hos mig är att jag bara vill ha dina pengar, men kom igen VÄX UPP!!! Det finns annat än bara pengar här i världen.. Och att du hånar mig för att jag inte har några pengar!?!? Va helvete tänkte du med där? är du helt jävla rubbad eller? Trodde fan inte du skulle sjunka så lågt som människa, faktiskt så trodde jag inte det!!

Och ta inte detta på fel sätt nu.. jag vet att du kommer tänka "Ja men vad bra då vet jag det" och så kommer du säga till mig "ja men då är det lika bra att jag går och dör då om du hatar mig så jävla mycket" OCH NEJ, FEL IGEN!!!!! Det enda jag vill är att du ska finnas där, ge mig kärlek och omtanke.. Att ge mig pengar betyder varken kärlek eller omtanke, men du verkar tro det.. Visst, det är så man visar kärlek i thailand men va helvete, jag är SVENSK och här visar man inte omtanke genom att ge någon pengar!!! Så jag säger det igen.. GÖR OM, GÖR RÄTT!!!!

det va allt för mig.


Kommentarer
Smsa Låna

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-20 @ 07:28:51
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0