Dagens Nyheter: "Det har snöat idag!"

Åhneeeej, vet ni vad?!!?!? DET HAR SNÖAT IDAG :O Alltså jag var nära på att missa det tills jag kom in på facebook och såg att femtielva stycken hade skrivit det på sin status...

Vad är grejen!? Det har snöat i princip hela Sverige varför ens skriva ut det? Jag vet inte riktigt, men är det bara jag som inte förstår mig på det där att kommentera väder? Folk måste ha jävligt lite att göra om dagarna om dom börjar kommentera väder.. Visst att jag har lite att göra om dagarna, men inte kommenterar jag samma som femtielva andra.. jaja it's their lifes..

Annars då!? Ja jag vet inte om jag har skrivit det förut men mina första dagar på grönan gick bra, sen om jag var lite för snäll och gav ut "nya" spel till dom som knappt fick poäng är väl en annan femma.. Jag lär ju få bli hårdare på detdär, fast det var ju faktiskt vattenpistolerna som var fett keffa, vissa som träffa fick inga poäng alls.. Det var lite stört, men men!

Blev lite förvånad här när jag kolla om jag hade fått några kommentarer och till min förvåning så hade jag ju fått det.. Och från ingen mindre än Tele2, om ni läser inlägget nedan så skrev jag ju att "deras mobilainternet suger rodneys hästballe"..
det är inte varje dag man får "fin besök" i bloggen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0