Hola.. någonting

Tjaaaa!!!! Känner för å skriva av mig lite, lika bra eller va säger ni!? ;)
Var fett deppig igår hela dagen och allt kändes sjukt tungt, de va en grej som hände tidigare under dagen men ska inte gå in mer i det..

Idag däremot, är jag på bättre humör.. Har varit glad hela dagen idag, har inte haft några jobbiga gäster att handskas med och så har jag pratat med både mamma och mormor.. Och jag lipar nästan nu när jag skrivet det, saknar dom sjukt mycket!!! (oroa er inte, dom saknar mig med ;P). Men det var skönt att höra hur dom har det osv :)

Ja, Moa och hennes familj var på grönan idag, kul att äntligen få träffa hennes familj (vi ska ju gifta oss sen när moa mognat till lite ;)), så dagen till ära hade jag faktiskt sminkat mig.. Ångrar mig lite nu när jag måste tvätta bort kletet också *suck*..

Jaja jag hade väl inte så mycket mer å säga än att jag fick en mysig kram idag med.. Lite kärlek en sådan här dag skadar inte, synd bara att jag inte fick den igår.. det hade jag behövt!!
Jaa har inte så mycket mer att skriva, men hoppas ni mår bra där hemma, saknar er!!!
PUSSSS
halv gammal bild på mig hemma i älskade källby


Kommentarer
Anonym

HAhaHAhHAHAAH! du är fanemej STÖÖRD!! haha thats why I like you.. höhöh. när mo mognat lite heeehhh.. knas Sareh

2011-05-22 @ 11:16:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0