i don't want your drama, so please keep it for yourself...

No pressure för jag åker hem imorn (idag), men tänkte skriva några rader i alla fall... De har varit en rätt soft dag idag, inte för att det varit lite att göra utan för det va lagom att göra!! bla bla blaaaaa..
Tänkte inte ha med mig någon packning alls imorn.. pallar fan inte det så jag får hoppas att jag har kläder hemma så jag slipper gå naken, de vore ju nått!!!
Sen för att inte släppa min bitterfitta image så tänkte jag skriva att jag förstår mig inte på falska människor? varför inte bara vara ärliga och raka mot varandra.. Man märker så lätt när någon är skent trevlig och skentrevliga människor är det värsta jag vet!!! Så nu vet ni det!

Hmm, när jag kommer hem ska jag färga håret (skriv nu ner allt så ni inte glömmer), det blir samma färg.. Har egentligen redan mörkbrun färg hemma som jag köpte för ca 2 mån sen.. Men efter all drama som uppstått osv så kan jag inte med att färga det i någon annan färg än den jag har nu.. Så mörk rödbrun it is!! Den mörkbruna färgen får jag la ta sen nästa gång.. Ska ju försöka bli blond igen och det är ju inte det lättaste när man har rött i hövvet!! Sååå nu släpper vi det ämnet..


ne jag ska nog fan sova nu, som ni märker har jag absolut inget att skriva utan babblar bara på, bara för att!!


puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0