Egypt ♥

Jag vet att jag tjatar (har inte gjort det på länge nu, så det är okej) men JAG SAKNAR EGYPTEN som fan!! Helvete, det är nog ingen av er som förstår min kärlek till det landet.. Buhuu det blir ju inte bättre av att jag lyssnar på lokal musik från hurghada (sjukt bra f.ö), ey yani yani yani mish a3mel keda tany na na naa... ja vad som fick mig på dessa tankar var ju att jag inte kunde hålla mig borta från en reklam grej och kom till DENNA sida..
Buhuuuuuuuuu jag bölar inte men jag vill, kan inte någon rik och snäll själ bjuda mig på en resa dit och om du är jätterik så kan du väl köpa en lägenhet till mig där!? Lovar att du får sova över när du vill (max en månad samanlagt/år eller ja beror på vem du är, haha) ch jag kna bjuda på riktigt god arabisk mat (ska bara lära mig att laga det) och du kan få all inclusive varje gång du är på besök.. Du kan till och med få billigare utflyktsresor, en helt egen taxichafför samt dela med mig av mina kompisar där nere.. Visst låter det bra!?!? Hoho thought so, när börjar du leta!? =)






nej vadå printscreen!?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0