Då var det dags igen

Påväg till jobbet igen och jävlar i havet vad trött jag är.. Somna väl vid fem nångång där, kill me!? Ja alltså jag gick ju upp samma tid som alltid, jag får väl skylla mig själv när jag är spelnörd och sover en timma för att sen spela klart för dagen och sen kunde jag ju såklart inte sova så jag satt och glodde i AppStore, ladda hem massa värdelösa appar som jag inte ens har någon användning av.. Så jäkla typiskt, varför finns det så många appar för!? Aha för å hjärntvätta folk, ja men då förstår jag!!! Som vanligt alltså..

Alltså jag somnar snart, på riktigt!!!

Ahah juste det hände en lustig grej på jobbet igår, jag kommer in genom dörren och ser en kille som jag antog var amirahs bror, jag tänkte eftersom vi inte träffats förr å så så ville jag ju inte direkt gå fram och hälsa.. Men bag märkte att han stirra på mig så jag stirra tillbaka men flacka med blicken (det blir så för mig när jag inte känner folket jag kollar i ögonen), men han fortsatte glo och det var så obehaglig stämning så jag sa hej och gick förbi. Då säger amirah det jag anat att det va hennes bror, han typ: känner jag dig!? Jag: nej! (haha) han:nehe jag känner igen dig!!

Fast varför säger alla att jag liknar andra för buhuuu, ja juste Elvis hahahah



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0