Fuck SL

Skit sl alltså, det står att den ska gå 23.26 men går 23.52 de e nästan en halvtimma, om man fryser!? Bege tror ni det??? Ah arg tjej, kissenödig också! Fuck that...

Aja jag ska ut i alla fall det blir undici för omväxlingsskull vidare till oxid och blir jag tillräckligt full så följer jag antagligen med tjejerna till white room också. Vi får se är ju som sagt en fattiglapp! Men jag har inte gått ut på riktigt på länge.. Visst jag ska jobba imorn men det fixar sig heheheee, sen om chefen blir glad är en annan femma som jag skiter fullständigt i hoho.. Vänta.. Hohohohohovooooooo! Så.

Nä men jag blogga inte påväg till jobbet förut för ja prata med min tvilling Sofia, vi prata nostalgi tex skolan och alla våra roliga konversationer vi hade ahhhh shit sjukt egentligen att vi är så lika och tycker samma (förutom när det gäller endel musik ;p) och tänker samma som när vi hade en inlämmning som skulle va inne dagen efter, jag: har du börjat!? Hon: japp är klar själv då!? Jag: Yes jag med!! Hon: gött då skålar vi jag: skål (vilket innebär att ingen av oss har ens börjat hahaha hon å jag alltså) även fast vi har haft våra ups and downs så vill jag tro att vi är starka som fan!!! <3

Sen vill jag tillägga ett plus, vänta ett stort plus till min roomie Bettan som lät mig haffa hennes sprit, men det kommer du få tillbaka på ett eller annat sätt :) (nästa månad blir det nog haha juste plus vårrullar men dom får du imorn :p)

Såhär ser jag ut ikväll och den söta bilden ( ja jag tycker jag är söt på den bilden) är från innan jobbet, fondation å grejer haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0