Nytt jobb, nej tack! Dumjävel

Ja espresso house ringde idag igen, denna gången om en tjänst på 20-40 timmar.. Dom hade alltså utökat den tjänsten som var för mig vilket för mig innebär problem med att kombinera grönan med E.H jag hade så gärna velat få det att fungera men i dethär fallet funkar det inte för min del! En livlig sommar till sen kan jag skaffa ett fast jobb, måste ju få festa av mig lite medans jag fortfarande är ung. Många tycker att jag är du. I huvudet men visst kan så vara men vill ta vara på att vara ung ett litet tag till.. Okej jag får det att låta som art livet tar slut när man får fast jobb, absolut inte men det händer så sjukt mycket på grönan och upplevelsen att jobba där är stor, så en sommar till sen får vi se vad som händer!!

Påväg till hustlar jobbet nu förresten haha nedå så illa är det väl inte, trivs ju där iaf i några månader till haha!

Jag vet väl inte riktigt poängen med inlägget men det är väl att jag gör lite halvkonstiga beslut och val här i livet, men men det är ju sånt man lär sig av!

Justeee måste berätta om "min" jobb tröja.. Den är stl.36, alltså thai 36a vilket innebär att den är liten.... Speciellt på mig hahahaja den är så liten att mina bröst försvinner och ryggen värker som om jag går runt och bär på bomber stora som meloner hahaha jag dör!!!! Om jag skäms!? Haha vad tror ni själva!? Går runt som en pojkflicka i ett korvskinn hahaha den ni!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0