Trött tjej!

Åhh ni anar inte hur skönt jag sov i morses, ville bara ligga kvar och mysa. Har ju jobbat i princip varje dag i två veckor, eller ja hade ju en ledig dag förra veckan! Även fast det inte är så långa dagar så blir det ju bara jobbet som finns i huvudet, det och sova förutom i fredags heheheee kolla hur mycket jag spenderade, var lite mer än jag trodde hoho!

Aja det är ju snart löning.... Ellerrrrr!? Haha

Juste jag körde lite omvänd psykologi på yang igår, kinesen jag jobbar med! Jag: fan yang le lite, du är så mycket sötare när du ler!!! Han ler och jag avslutar med: sedär ja, se vad mycket sötare du blev nu! Han blev glad och var glad resten av dagen så jag slapp utbrott och vi kunde faktiskt kommunicera igår. Mycket roligare att jobba då :)

Nää nu ska jag gå av bussen och ta lite egobilder, skickar med en bild på vad dom på jobbet åt till lunch igår haha fiskhuvud blääääää



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0