Arg tjej!!!!

Idag är jag mer än en arg tjej!! Har en fucking klump i magen och hamrar fram denna texten just nu!!! Jag har fortfarande inte fått min lön............... Jag vet ju inte ens hur mycket jag kommer få, vilket är jävligt frustrerande.. Om jag roar mig i helgen med mina sista pengar och får en skit lön så kommer jag ha ångest ända fram till den 25:e nästa månad!! Tycker min chef att det är kul att göra en nyanställd arg och irriterad.. Tycker hon det är kul å ljuga mig rätt upp i ansiktet och säga att hon satt in pengar fast hon inte har det!?!?!?!? Fuck that shit säger jag bara!! Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh, en spark i arslet är vad hon borde ha"!

Vill sååå vara här nu!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0