Busy woman!?

Jag vet inte varför men det är alltid påväg till jobbet jag kommer ihåg att blogga, ja efter jag gått igenom alla spel på mobilen (haha stolt spelnörd)! Tror ni jag va arg tjej igår när jag insåg att ingen lön hade rullat in på kontot!? Joho jag va arg kan jag lova, men ilska löser inget får den imorn iaf.. Fast får jag den inte då, då är de fan krig PÅ RIKTIGT! Ingen hustlar Sarah med h ostraffat! Just saying..

Ja min lilla katarr som jag välkomnat med öppna armar mår bra, vilket innebär att jag mår mindre bra.. Men krigare som man är så låtsas man ju att man är frisk och jobbar i alla fall. Så jag är alltså påväg till jobbet nu, döda mig!

Va ute igår också, det va en lugn kväll och väldigt mysig. Jag och marty satt och prata om allt mellan himmel och jord, de va nice att lära känna henne ännu bättre! Finns inte för många fina människor på denna jord, men hon är en av de få!

Puss på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0