Förkyld som en gris!!! (varning för äckligt inlägg)

Sitter på bussen och snorar, hatar rinnande näsor, värre blir det ju inte heller när jag får panik när jag snyter mig! Kan verkligen inte snyta mig utan att rysa av obehag, hela jag vibrerar typ.. Jag vet jag är störd, men jag är i alla fall inte rädd för spindlar. Ja för et som inte förstod så har jag fobi för att snyta mig.. Det och möss/råttor! Värsta jag vet, fyfan!

Ja vad inlägget egentligen skulle handla om är väl att jag tror min "älskade" luftrörskatarr är på ingång igen! Halleluja moment typ.... eller!? Nä inte roligt alls, eller ja gillar man å hosta upp grönt (ibland även brunt) slem så...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0