Malaysia eller inte...!?

Min kära far ringde mg idag eller ja igår också och fråga om jag skulle med till Malaysia, alltså jag vill ju med men jag ska kolla med chefen och se om dom klarar sig ifall jag är borta i tre veckor (ska ju hem till mamma i slutet av månaden, varför tar jag någon annan dag men det är glada besked) jag kommer ju kunna jobba en vecka imellan resorna isf, så det ska väl inte vara några problem (hoppas)! Om det blir att jag följer med så ska jag åka med pappa och lillebror, sen kommer storebror och tjejen dit också! Kan bli Nice, sol också! Hehhh

Är en riktig sucker for sun alltså, fast vem är inte!!! Sol idag förresten för er som missat de.

Snart framme i masmo, vet ni vad som är roligt!? Jag gillar inte när folk kollar på mig när jag tar bilder till bloggen så jag skriver klart inlägget innan jag är framme, sen när jag gått av och ingen ser så smygfotar jag mig själv hahaha skämmig tjej!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0